Aquest lloc està dissenyat per a residents a Espanya i els seus continguts s’han configurat per complir les regulacions i lleis vigents.

Àmbit d’Aplicació

L’Aeroclub de Barcelona-Sabadell, amb domicili social a Aeroport de Sabadell, 08205 Sabadell, Barcelona, ​​i inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al Tom 2021, Llibre 1425 de la secció 2a, Foli 245, Full número 21131, Inscripció 23ª (en endavant “L’AEROCLUB”), es compromet a respectar la privacitat de les persones que visiten i utilitzen el seu web allotjada sota la URL www.aeroclub.es (el “Lloc web”). La present Política de Privacitat té com a finalitat informar a l’usuari sobre el tractament de les dades personals que es recullen a través del Lloc Web i dels serveis a aquesta associats, de conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de Dades de Caràcter Personal, la normativa que la desenvolupa i la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic. La utilització del lloc web o de qualsevol dels seus serveis associats implica l’acceptació per l’usuari de les disposicions contingudes en la present Política de Privadesa i que les seves dades personals siguin tractades segons s’estipula en la mateixa.

Responsable del fitxer

Les dades personals de l’usuari recollides a través del lloc web seran incloses en un fitxer, degudament registrat a l’AEPD, de responsabilitat de L’AEROCLUB, amb domicili social a Aeroport de Sabadell, 08205 Sabadell, Barcelona.

Finalitats

Les dades que l’usuari facilita a l’registrar-se al lloc web seran utilitzats per a:

• Donar-li accés als continguts accessibles a través del present portal;
  • Permetre el seu ús d’acord amb cada un dels continguts que l’usuari voluntàriament consulti, accedeixi o descarregui

Així mateix, per l’acceptació de les presents condicions contractuals, l’usuari dóna el seu consentiment perquè L’AEROCLUB li faciliti informació sobre les activitats regulars de vol desenvolupades per l’entitat, així com per a l’enviament d’informació relativa a cursos, esdeveniments, informació de seguretat i qualsevol altra activitat o servei ofert per L’AEROCLUB, inclòs mitjançant correu electrònic o sistema electrònic equivalent. Si vostè no desitja que les seves dades siguin utilitzades per aquestes finalitats, podrà fer-ho exercint els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició tal com es descriu en l’apartat corresponent d’aquest document.

Confidencialitat i seguretat

Les dades personals dels usuaris seran tractades amb total confidencialitat. L’AEROCLUB no cedirà en cap cas les dades personals dels usuaris a terceres persones alienes a l’AEROCLUB, llevat que sigui requerit per llei. L’AEROCLUB informa que adoptarà les mesures d’índole tècnica i organitzatives necessàries per evitar l’alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat de les dades, tenint en compte l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscos a què estan exposats, tant si provenen de l’acció humana o del medi físic o natural. No obstant això, no existeix cap sistema completament segur, per la qual cosa L’AEROCLUB no pot garantir que les dades puguin estar totalment protegits en tot moment i sota qualsevol circumstància aliena a L’AEROCLUB.

Dades de tercers

En el cas que l’usuari faciliti dades personals de terceres persones, aquest garanteix haver obtingut el seu previ consentiment i haver-los informat prèviament de les condicions i finalitats per a les quals L’AEROCLUB utilitzarà les seves dades personals. Si L’AEROCLUB ho requereix, l’usuari haurà d’acreditar haver obtingut el consentiment.

Menors

El lloc web no recopila intencionadament dades personals dels clients menors de catorze (14) anys.

Qualitat de les dades

Les dades proporcionades per l’usuari hauran de ser exactes i veraces. En tot cas, recau sobre l’usuari l’obligació de mantenir les dades actualitzades.

Drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició

En qualsevol moment l’usuari podrà accedir, rectificar, cancel·lar o oposar-se al tractament de les seves dades personals dirigint-se a Aeroclub de Barcelona-Sabadell, en Edifici Aeroclub, Aeroport de Sabadell, 08205 Sabadell, Barcelona o mitjançant correu electrònic a aeroclub@aeroclub.es, aportant còpia de DNI que l’identifiqui.