Vine a L’Aeroclub i prova un vol d’iniciació amb els teus amics o familiars

Obté i renova totes les licències i habilitacions pel teu tipus de vol

Lloga ULM, avió o helicòpter amb la més gran flota: 40+ aeronaus

Diverteix-te amb les múltiples activitats socials del club i estigues al dia

COMUNICAT

Es comunica als socis del club que en el procés electoral convocat el 17 de maig de 2018 per a l’elecció de la Junta Directiva de L’Aeroclub i seguint el calendari electoral, s’ha donat com a vàlida la única candidatura presentada, encapçalada pel Sr. Pere-Joan Nogueroles.

S’informa que demà dissabte 9 de juny a les 19 h finalitza el termini per a presentar recurs contra la candidatura proclamada. La composició de la candidatura queda exposada a l’oficina del club.

Vols viure l’experiència de ser pilot?

Vine i fes realitat el teu somni a L’Aeroclub, volar és molt més fàcil del que penses…

Destacat

COL·LABORA A
AEROCLUB.ES

Participa, dona’ns la teva opinió i aporta el teu propi contingut

CURS D’INICIACIÓ
ONLINE

Comença GRATIS el camí cap a la teva llicència de pilot privat (PPL)

Accés al curs

CIRCULARS
OPERATIVES

Estigues informat i al dia amb tota la informació operacional

Accés exclusiu socis

Activitats i propers events
  • Volta Aèria de Navarra i Campionat d’Espanya

24 Juny 2018Aeroclub de Navarra
  • Campionat d’Espanya ANR

8 Septembre 2018 a 9 Septembre 2018Aeroclub d’Alacant
  • Ral·li de Tardor

20 Octubre 2018L’Aeroclub

Més de 60 anys en vol

Creat el 1.953 i amb més de 1.000 socis en actiu avuí dia, L’Aeroclub de Barcelona-Sabadell és el més gran d’Europa. Amb nosaltres podràs aprendre a volar, viatjar i sobretot, disfrutar de totes les disciplines de vol esportiu que vulguis descobrir: des de volar en ultralleuger o experimentar el vol a vela, fins apilotar un helicòpter o aprendre acrobàcia aèria; des de divertir-te participant en un ral·li aèri, fins a perfeccionar la teva formació aeronàutica amb les habilitacions de vol instrumental i d’avions multimotor. A L’Aeroclub podras començar de zero i arribar fins on tu vulguis, quan i com tu vulguis.

Vine a L’Aeroclub. Vola amb nosaltres.