Benvinguts a la secció de ral·li aeris de L’Aeroclub

Aquesta modalitat de vol consisteix en una competició per a tripulacions de dues persones, basada en la navegació visual regular, precisa i segura, així com en la capacitat d’observació d’elements del terreny i la interpretació de mapes. És una forma molt divertida d’entrenar-se i de millorar com a pilots, en un ambient que combina camaraderia i competició. Hi ha una modalitat específicament pensada per a iniciar-se: la Lligueta ACBS, de nivell assequible i amb ajudes per als pilots novells.

Prova-ho!

Campionat Vol a Motor ACBS 2019-20

Per aquest curs 2019-20 L’Aeroclub ha organitzat una competició oberta a tots els socis i sòcies que vulguin iniciar-se en les diferents modalitats esportives que es practiquen en vol a motor o que simplement vulguin millorar competències com a pilot. El campionat fomenta la competició ja que atorgarà premis als tres primers classificats, però l’objectiu…

Ral·li Iniciació

Per aquells que vulgueu saber en què consisteix la competició de rally, l’equip oficial de L’Aeroclub hem preparat una prova d’iniciació curta, bonica i divertida

Ral·li primavera 2017

El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc el darrer ral·li de la temporada abans de la propera Volta Aèria de Catalunya, que va ser guanyat per la tripulació Mairal-Moreno

Rally Tardor – Resultats

Han estat 11 les tripulacions que han participat en el Rally de Tardor que va tenir lloc el passat 15 d’octubre. La tripulació Farré-Manuel van guanyar la prova.

Lliga ACBS – Resultats 1ª prova

La primera prova de la Lliga ACBS celebrada el dissabte 17 de setembre va ser un routing d’iniciació amb 7 punts de gir i d’una hora de vol des del starting point.