Benvingut al blog de L’Aeroclub

Al blog de l’Aeroclub, obert a tots els socis, podràs trobar relats, articles i continguts interessants per a tots els membres del club i en general per a tots els aficionats a l’aviació.

Projecte ALAS

L’objectiu d’aquesta associació sense ànim de lucre és usar l’aviació per portar salut i serveis mèdics a les parts més incomunicades de la selva del seu país.

CEVA 2016

El passat mes, els dies 28, 29 i 30 d’Octubre, va tenir lloc el Campionat d’Espanya de Vol Acrobàtic (CEVA) a l’Aeròdrom de Requena (València).

Sessió d’entrenament acrobàtic

El passat 23 de Setembre, després de superar una sèrie d’obstacles i avatars, vam poder realitzar entrenaments de vol acrobàtic previs al CEVA 2016. La temporada no ha estat fàcil: D’una banda, la CAP10 EC-FVK va estar a França des d’Abril fins a mitjans d’agost. La raó: Una reforma estructural integral per tal de reforçar…