Apunta’t i participa en les activitats organitzades per L’Aeroclub

Des de conferències i xerrades, fins a festivals aèris, passant per rallies, competicions internacionals de totes les modalitats o excursions i trobades aèries (fly-ins). En aquesta pàgina trobaràs el calendari mensual amb la planificació de tots els events, així com el detall dels propers events programats. També podràs apuntar-te i confirmar la teva assistència en aquells events que així ho requereixin.

Color Code
27 Gener 2018

Ral·li d’Hivern

Competició

Puntuable pel Campionat de Catalunya i pel ranking de la Federació Espanyola. Aeroport de Sabadell. Organitzat per l'Aeroclub Barcelona-Sabadell.

24 Març 2018

Ral·li de l’Equinocci

5 Maig 2018 a 6 Maig 2018

ANR de Sabadell

Competició

Puntuable pel Campionat d'Espanya d'ANR. Aeroport de Sabadell. Organitzat per la Federació Espanyola i l'Aeroclub Barcelona-Sabadell.

19 Maig 2018

Ral·li de Primavera

8 Juny 2018 a 10 Juny 2018

Volta Aèria de Catalunya

22 Juny 2018 a 24 Juny 2018

Volta Aèria de Navarra i Campionat d’Espanya

Aeropuerto de Pamplona Competició

Puntuable per a passar-ho de fàbula i menjar molt bé. S'organitzaran vehicles d'acompanyants no pilots, ja hi ha diversos interessats. Aeroport de Pamplona. Organitzat per l'Aeroclub de Navarra i per la Federació Espanyola.

8 Septembre 2018 a 9 Septembre 2018

Campionat d’Espanya ANR

Aérodromo de Mutxamel Competició

Aeroport de Mutxamel. Organitzat per la Federació Espanyola i l'Aeroclub d'Alacant.

20 Octubre 2018

Ral·li de Tardor