Vine a visitar els aeròdroms petits!

El club disposa dins de la seva flota de diversos avions tipus VLA amb performance d’ultralleugers (ULM) i per tant, aptes per aterrar en els camps dissenyats per a aquesta categoria.

Les característiques de vol d’aquests aeròdroms són diferents a les de Sabadell: et permetran gaudir d’un vol més lliure i en un ambient familiar. Per gaudir-los, cal seguir prèviament un procés d’entrenament amb instructor, específic per a cada camp.

Inventari de camps

Experts del club han seleccionat una llista de camps (que anirà creixent) amb les característiques adequades per aterrar amb els nostres avions Tecnam P92. A mesura que es vagi ampliant la llista, es penjarà la informació al web i es crearà un banc de fitxes a disposició dels socis a l’oficina de vol (juntament amb les fitxes d’altres aeroports).

Fins al moment, els aeròdroms seleccionats són els següents:

1. Bellveí

2. Moià – El Prat

3. Sallent – Pla del Bages

4. Vallmoll

5. Viladamat

A continuació trobaràs la informació específica de cada un d’ells, i recorda: per poder aterrar has de prèviament haver rebut la solta de camp corresponent per part dels instructors de l’escola.

Bellveí
Moià - El Prat