El restaurant de l’Aeroclub, sota el segell de Saned, està situat en un lloc excepcional. Ofereix la seva cuina durant tot l’any i té accés lliure per a tothom.
La Terrassa

L’Aeroclub Barcelona-Sabadell compta amb un bar-restaurant que inclou una àmplia terrassa amb vista a la pista d’aterratge i la plataforma d’aeronaus, oferint extraordinàries vistes dels enlairaments i aterratges d’avions i helicòpters d’aviació general.

En ella podràs gaudir degustar deliciosos aperitius, tapes i entrepans freds i calents, mentre observes les operacions aeronàutiques des d’un punt de vista privilegiat, que et permetrà fins i tot prendre magnífiques fotografies de les aeronaus.

El Restaurant

El restaurant està obert 363 dies a l’any, en horari de 8.30 a 19.30h. L’horari de menjars és de 13 a 15.30h. Fora d’aquest horari, s’ofereix servei de bar amb des de esmorzars i aperitius.

Ofereix una àmplia oferta gastronòmica, especialitzada en arrossos i graella.

També s’organitzen sopars per a grups amb reserva prèvia, la qual cosa ho converteix en una excel·lent opció per a reunions, esdeveniments d’empresa o celebracions familiars, gràcies a la seva ubicació i amplis espais.

Compta amb estacionament gratuït dins del recinte de l’aeroport.

Per a reserves trucar al telèfon

601 922 335

Segueix-nos en Instagram per a estar al corrent de les nostres novetats i esdeveniments!