Benvingut a l’Acrobatic Club, la secció acrobàtica de L’Aeroclub!

Molts pilots de tots els nivells, des de debutants fins a experts, han passat per la secció de vol acrobàtic de L’Aeroclub al llarg de la seva història. A l’Acrobàtic Club tot pilot és important sense importar el grau d’experiència que tingui. Grans mestres com Vytas Lapenas o Cástor Fantoba ens han animat a mantenir aquesta constant, ja que per sobre de pilots, som un grup d’amics que volem junts, ens donem suport, ens ajudem, ens animem a progressar i gaudim del plaer de volar.

Vine i disfruta amb nosaltres!

Iniciació al vol acrobàtic

El proper dissabte 4 de febrer a les 10:00 la secció acrobàtica de L’Aeroclub farà una sessió d’iniciació al vol acrobàtic

CEVA 2016

El passat mes, els dies 28, 29 i 30 d’Octubre, va tenir lloc el Campionat d’Espanya de Vol Acrobàtic (CEVA) a l’Aeròdrom de Requena (València).

Sessió d’entrenament acrobàtic

El passat 23 de Setembre, després de superar una sèrie d’obstacles i avatars, vam poder realitzar entrenaments de vol acrobàtic previs al CEVA 2016. La temporada no ha estat fàcil: D’una banda, la CAP10 EC-FVK va estar a França des d’Abril fins a mitjans d’agost. La raó: Una reforma estructural integral per tal de reforçar…

De Hongria a Sabadell en Sukhoi

Viatjar amb un avió dissenyat per a ser inestable no és el més còmode, però sí que és una experiència interessant.

Entrenaments secció acrobàtica

Los pasados 19-21 de Febrero se llevaron a cabo los primeros entrenos del año de la sección acrobática del ACBS en el aeródromo de Benabarre