Benvingut a la secció de Vol a Vela de L’Aeroclub

Amb una flota de 6 velers, dos avions remolcadors i un entorn ideal per a la pràctiva del vol a vela, al Centre de Vol a Vela de L’Aeroclub ubicat a l’aeròdrom de La Cerdanya, hi trobaràs el que busques tant si acabes de començar com si ja ets un experimentat pilot de planador.

Curs intensiu de vol a vela

De la mà d’en Sergi, ens vam llançar a explorar els Pirineus amb l’única força del vent, i les tèrmiques: Simplement indescriptible. S´ha de fer.

Curs d’iniciació al vol a vela

El vol a vela és el que més ens acosta al vol dels ocells, l’essència del vol. Vine a conèixer el vol a vela i descobreix com pots ser millor pilot. El vol a vela es basa en la capacitat de mantenir-se volant aprofitant l’aerodinàmica de l’avió  i els corrents ascendents d’aire. El pilot de vol…

Provem el torn a La Llagonne

“Demà a les 8:30 a l’aeròdrom per anar tots junts cap a la Llagonne” era el missatge que ens deixava el Sergi al grup de WhatsApp del Centre de Vol a Vela de la Cerdanya la nit abans d’aquest dia de torn i germanor.