El Restaurant de l’Aeroclub de Barcelona-Sabadell es troba en un emplaçament únic, i et permet disfrutar de la seva cuina durant tot l’any.
La Terrassa

L’Aeroclub disposa, formant part de les seves instal·lacions, d’un bar-restaurant amb una àmplia terrassa orientada a la pista d’aterratge i plataforma d’aeronaus des de la que es pot disfrutar d’unes extraordinàries vistes dels enlairaments i aterratges dels avions i helicòpters d’aviació general.

Hi podràs degustar a diari deliciosos aperitius, tapes i entrepans freds i calents, mentres observes les operacions aeronàutiques des d’un punt de vista privilegiat que et permetrà fins i tot prendre bones fotografies de les aeronaus.

El Restaurant

El Bar-Restaurant té una capacitat per aproximadament 150 persones, i ofereix menú diari, menús de grup i carta.

El restaurant està obert 363 dies a l’any a partir de les 8:30 h, éssent l’horari de cuina de 13 h a 16 h. Fora d’aquest horari, està disponible el servei de bar.

També es duen a terme sopars de grups, amb reserva previa, éssent una excel·lent opció per a reunions i events d’empresa, per la seva singular ubicació i els seus amplis espais.

No hi han problemes d’aparcament, donat que el restaurant està just al costat del parking gratuit de l’aeroport.

La cuina és de mercat, amb una excel·lent qualitat i un preu ajustat.

Es recomana reservar taula al telèfon

Sopars per a grups sota reserva